HAKKIMIZDA
Sağlıklı güzellik için ayrıcalıklı bir deneyim!
Türkiye’nin plastik ve estetik cerrahi odaklı hizmet sunucusu olan Esteworld Sağlık Grubu olarak, ‘’Sağlıklı güzellik!’’ mottosuyla 25 yılı aşkın süredir yüksek tıbbi standartlarda estetik hizmetleri sunuyoruz.
Plastik cerrahi, saç ekimi, diş tedavileri ve medikal estetik alanlarında hizmetlerimizi, grubumuzda tam zamanlı çalışarak global kalite standartlarımıza uyan uzmanlar ile veriyor, konfor ve başarılı sonuçları bir araya getiren uygulamaları ile dünya çapında binlerce kişinin hayatını güzelleştiren bir marka olmanın gururunu yaşıyoruz.
İstanbul’un her iki yakasında son teknoloji cihaz ve materyaller ile donatılmış birimlerimizde toplam 4 adet ameliyathanemiz, 17 adet saç ekimi ve 7 adet diş ünitemiz, 1 adet laboratuvarımız ve 700 kişilik personelimizle sizlere konforlu ve lüks estetik hizmetleri sunuyor; ayda 1500’den fazla operasyon gerçekleştiriyoruz.
Altunizade -Köşk, Ataşehir ve Bahçelievler’deki şubelerimizde klinik hizmetleri sunarken, Altunizade’deki 10.000 metrekarelik, modern ve yatışa uygun tüm donanımlara sahip 25 odalı hastanemizde konuklarımızı ağırlıyoruz.
Misafirlerimizin beklenti ve isteklerini karşılayan en yeni teknolojileri kullanarak çözümlerimizi sürekli güncelliyor ve kalitemizi arttırmak konusunda kendimizle yarışıyoruz. Tıbbi olanaklarımız, güvenli ve kaliteli hizmet anlayışımızla tüm konuklarımızın tam da istedikleri görünüme kavuşmaları için elverişli koşullar oluşturuyoruz. Uzman hekimlerimiz ve mükemmeliyetçi bakım personelimizle birlikte, misafirlerimize işlem öncesi ve sonrası tüm süreçleri standartların ötesinde bir konforla geçirme fırsatı sunuyoruz.
Sağlık Bakanlığı ve TÜV Thüringen (ISO 9001) tarafından belgelendirilen firmamızın, aynı zamanda European Property Awards tarafından kamu hizmeti alanlarında ödüllendirilmiş hizmet birimlerine sahip olmasından gurur duyuyoruz.
MİSYON
Plastik Cerrahi Saç Ekimi ve Medikal Estetik uygulamalarında insan odaklı, bütüncül, sürdürülebilir sağlık hizmetlerini uluslararası kalite anlayışı ile sunarak etik ilkelerden ödün vermeden tıbbin gelişimine katkı sağlamak.
VİZYON
Konusunda uzman kadromuz ve güncel teknolojik alt yapımız ile uluslararası sağlık hizmeti sunmak ve dünyada referans merkezi olmak.
- Kaliteli hizmet ve başarılı sonuçlarla hastalarımıza ve misafirlerimize odaklanıyoruz.
- Hastalarımızın ve misafirlerimizin güvenliğini önemsiyoruz.
- Hasta, hasta yakını ve misafirlerimizin haklarına saygı duyuyoruz.
- Hasta ve misafirlerimize empati ile yaklaşıyoruz.
- Her zaman en iyinin peşindeyiz.
- Stratejik liderlik yaklaşımları ile çalışanlarımıza değer veriyoruz.
- Yaratıcı ve yenilikçi bilgiyi kullanıyoruz.
Stuttgart Ofis
Berlin Ofis
Avustralya Ofis
Lyon Ofis
Belçika Ofis
Hollanda Ofis
İsrail Ofis
Finlandiya Ofis
İtalya Ofis
Bükreş Ofis
Dünyada ve ülkemizde sağlık turizmi son yıllarda hızla yükselen bir değer olup çok önemli bir alternatif turizm çeşididir.
Türkiye’de sağlık sektöründe, son yıllarda büyük atılımlar gerçekleştirilmiştir. Yapılan bir dizi reform sayesinde sağlık sisteminin kalitesi ve verimliliği yükseltilmiştir. Kamu sağlık hizmetlerinin yanı sıra son yıllarda özel sağlık hizmetleri de hızla gelişmeye başlamıştır. Türkiye; modern hastaneleri, yetişmiş insan gücü, alanında uzman doktorları, teknolojik altyapı ve tecrübe birikimi ile Avrupa standartlarında hizmet vermektedir. Türkiye coğrafi konumu, sahip olduğu sağlık kuruluşları, sektördeki yetişmiş ve eğitimli insan gücü, kaplıcaları ve doğal güzellikleri ile sağlık turizmi açısından bir çekim merkezidir. Hem tarihi ve kültürel zenginliği, hem de sağlık alanındaki gelişmişlik seviyesi ile Türkiye, dünyanın 10 gözde ülkesinin içinde yer almaktadır. Türkiye, ileri teknoloji kullanan ve fiyat avantajı sunan sağlık tesisleri ile sağlık turizminin parlayan yıldızıdır.
Bununla birlikte Türkiye, estetik ve plastik cerrahideki gelişmeleri dünya liderleriyle aynı anda takip ediyor hatta yeni teknik uygulamalarda birçok gelişmiş ülkeye öncülük etmektedir. Aynı yüksek sağlık standartlarında ve kalitede hizmet verilmesine karşın Türkiye ayrıca estetik ve plastik cerrahide bir çok ülkeden daha ekonomiktir. Doktorlar, Türk insanın sıcakkanlı özelliğinden ötürü, hastasıyla çok daha kolay iletişim kurmaktadır. Ayrıca yabancı hastalar kendi dilinde konuşan sağlık danışmanları tarafından ağırlanmaktadır. Ülkemizde işlem sonrası hizmet devamı da daha iyi olduğu için Türkiye, estetik sektöründe tercih edilen bir ülke konumundadır.
Özellikle son yıllarda Türkiye’de sağlık turizminde çok başarılı atılımlar yapılmaktadır. Devlet de kurumların yatımlarına destek olmaktadır. Her şeyden önce bu girişimler dünyanın Türkiye algısını olumlu yönde etkilemektedir. Kendi istatistiklerimize bile baktığımızda, Esteworld olarak 100’e yakın ülkeden hastaya hizmet veriyor olmamız bu sağlık turizmindeki ivmeyi göstermektedir. Türkiye’nin lokasyonu, verilen kaliteli hizmet ve ekonomik fiyatlar göz önüne alındığında, ülkemizin sağlık turizminde daha da ileri bir noktaya geleceğine inancımız tamdır.
Esteworld Sağlık Grubu;
- Sunduğu tüm süreçlerde, hastalar ve misafirlerinin güvenliğini ve memnuniyetini merkezde tutarak tarafsızlık ve gizlilik ilkesine bağlı hasta hak ve sorumluluklarını göz önünde bulundurarak çalışmayı,
- Hasta ve misafirlerin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde güvenilir, erişilebilir ve tercih edilen bir sağlık grubu olmayı,
- İnsan odaklı hizmet anlayışıyla her zaman daha iyi bir hasta ve çalışan deneyimi yaratmayı,
- Bilimsel temele dayalı uygulamalarla hizmet vermeyi,
- Yüksek kalitede hizmet sunak için misafirlerine ve hastalarına talepleri doğrultusunda yasa ve yönetmelikler ile mesleki etik ilkelere uygun olarak çalışmayı,
- Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmeyi ve uygulamayı,
- Tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişisel haline gelmeleri için kalite düzeyini ve bilincini sürekli yükseltmeyi,
- Üretilen her hizmette kalite, çevre ve iş sağlığı güvenliği mevzuatlarına uymayı,
- Sektörün diğer üyeleriyle ve tedarikçilerle her zaman güvene dayalı yakın bir iş birliği içinde olmayı ve sektörün gelişimine katkıda bulunmayı,
- Esteworld Sağlık Grubu’nun ve Türkiye’nin adını dünyaya daha çok duyurmak amacına hizmet etmek üzere, mevcut teknik, idari ve mali birikimlerini yurt dışına taşımayı,
- İçinde bulunduğu topluma ve çevreye saygılı örnek bir kuruluş olmayı ve iş hacmini sürekli geliştirerek ülke ekonomisine katkıda bulunmayı Kalite Politikası olarak belirlemiştir.
- Uyguladığı kalite modeli ISO 9001/2015 standardına uygundur ve standarda uygun olarak kalite yönetiminde sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.
REFAKATÇİ POLİTİKAMIZ
Tedavi ve bakım sırasında hastaya yardımcı olmak üzere; mevzuatın, hastanemizin imkânlarının elverdiği ve hastanın sağlık durumunun gerektirdiği ölçüde, tedaviden sorumlu doktorun uygun görmesine bağlı olarak, hastanın refakatçi bulundurma hakkı ve uygulaması hastanemizde mevcuttur. Bu uygulamanın belirlenen usul ve esaslara uygun olarak gerçekleştirilmesi temel politikamızdır.
Hastalarımızın sağlığı ve mutluluğu açısından konu hakkında bize yardımcı olmanızı ve hastanemizin refakatçi politikası çerçevesinde belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde hastanıza refakat etmeniz gerektiğini önemle belirtmek isteriz.
REFAKATÇİ KURALLARI:
- Refakatçi gereksinimine hastanın doktoru tarafından karar verilmektedir.
- Refakatçi bir kişiyle sınırlıdır. Doktorun uygun gördüğü takdirde hastanın durumuna göre ikinci bir refakatçi kalabilir.
- Çocukların sağlığı göz önünde bulundurularak 12 yaş altı ziyaretçi getirilmemelidir.
- Refakatçiler kendi ve hastanın sağlığı açısından hastaya ait eşyaları kullanmamalı, hasta yataklarına oturmamalıdır.
- Refakatçinin kendine ait getirmiş oldukları eşyaları klinikte gösterilen dolaplara yerleştirmesi gerekmektedir. Hasta odasının düzenli tutulmasından sorumludur. Refakatçi; öncelikle hasta odası, banyo ve tuvaletleri temiz kullanmalıdır.
- Refakatçiler, hekimlerin direktifleri içerisinde hastalara bakmakla ve kurum disiplinine uymakla yükümlüdürler.
- Hastanemizde sabah kahvaltısı 06.30-07.00, öğle yemeği 12.00-13.00, akşam yemeği 18.00-18.30 saatinden itibaren odanızda refakatçıya da verilmektedir.
- Hemşireler tarafından verilen hasta bakım eğitimi kurallarına uyulmalıdır. (El hijyeni, düşme riski, izolasyon kuralları eğitimi vb.)
- Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri haberdar edilmelidir.
- Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını servis dışına çıkarmamalı veya yatağını değiştirmemelidir.
- Refakatçiler izinsiz hastaya yiyecek, içecek getirmemeli, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek, içecek vermemelidir.
- Refakatçiler hastaya hekim ve hemşirenin bilgisi ve onayı dışında herhangi bir uygulama yapamaz.
- Refakatçı bedenen ve ruhen refakatçilik yapacak yeterlilikte olması tavsiye edilir.
- Refakatçiler hastaneye ait eşya-malzemeleri düzenli ve temiz tutmalıdır.
- Refakatçiler hasta ve kendi özel eşyasını saklanmasından ve korunmasından sorumludurlar.
- Hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılamak mecburiyetindedir.
- Refakatçiler istirahat edebilmeleri için hasta odalarında bulunan refakatçi koltuklarını kullanabilirler.
- Refakatçiler hastanede tütün, sigara ve alkollü vb. madde kullanamazlar, kullananlar hakkında 4207 sayılı Tütün Ürünlerinin Zararlarının Önlenmesi ve Kontrolü Hakkında Kanun gereği işlem yapılır.
- Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidir.
- Refakatçilerin, gerek görüldüğünde (vizit saatlerinde, hastaya girişim yapılacağı zaman vs.) hasta odalarından çıkmaları gerekmektedir.
- Refakatçiler hastanın doktoru tarafından ziyaret yasağı koyuldu ise ziyaret yasağını hasta yakınlarına bildirmelidir.
- Sağlık tesisi içindeki uyarı ve ikaz levhalarına uyulması, teknik bir problemle karşılaşıldığında servis sorumlu hemşiresine haber verilmesi gerekmektedir.
- Görüş, öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi “Hasta Hakları Birimi’ne iletebilir veya alanlardaki anket formları aracılığıyla yazılı olarak iletebilirsiniz.
- Acil durumlarda hastane tahliye alanları ve acil çıkış tabelaları her katta gösterilmiştir.
- Sizlere huzurlu bir ortam sağlanabilmesi için, hasta ve yakınlarının; hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemesi gerekmektedir. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması; doktor vizit saatlerinde ve saat 24:00 dan sonra kapatılması uygun olacaktır. Televizyon kumandası vb. oda içi malzemeler hasta odası terk edilirken yerine bırakılmalıdır.
- Refakatçiler genel olarak hastane kurallarına uymalıdır. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
- Şüpheli bir durum ya da şahısla karşılaştığınızda mutlaka ilgili servis sorumlusunu bilgilendirilmeli ve güvenlik görevlilerinden yardım istenilmelidir.
- Sevgili patili dostlarımızı seviyoruz; ancak, sunduğumuz sağlık hizmetinin kalitesi ve uluslararası hasta güvenliği standartları gereğince, kurumumuza evcil hayvan ile girişin kabul edilmediğini belirtmek isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
ANLAŞMALI KURUMLAR
15. FÜZE ÜS KOMUTANLIĞI
AKYAPI İNŞAAT
ALCON
ALBARAKA PORTFÖY
ALLİANZ SİGORTA
ARABAMGARAJ
AVON
BAKIRKÖY ADLİYESİ
BATI GÖZ
BEYMEN
B-FİT
BİLFEN
BORÇAD
BP AKARYAKIT
BRİTİSH AMERİCAN TOBACCO
BİRİKİM OKULLARI
BÜNGE
CHEMORBİS
CİMRİ
COENSIO
DHL
DISCOVER MAG DERGİSİ
DÜNYAGÖZ
ECZACIBAŞI VİTRA
EFTEKSPERTİZ
EGE İHRACATÇILAR BİRLİĞİ
EGE YAPI
EMLAKJET
ENDEKSA
FERRERO
FİBABANKA
FUZUL
GENERALİ SİGORTA
HANGİKREDİ
HAYAT KİMYA
HYUNDAİ
İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BEL.
İSTANBUL EMNİYET MÜD.
İSTANBUL MARMARA SPOR OKULLARI
İŞİN OLSUN
JETSAT
KARİYER.NET
KARTAL ANADOLU ADLİYESİ
KASTAMONU ENTEGRE
KIA ÇELİK MOTOR
KİNG POLİMER
LAZER KATARAKT KERATOKONUS GÖZ SAĞLIĞI
MAPFRE SİGORTA
MARTAŞ OTOMOTİV
MÜSİAD
MY TECHNİC
NERDEKAL.COM
NESTLE
NOVARTİS
ONUR AIR BARTER
OTORAPOR
ÖZ GIDA İŞ SENDİKASI
P&G
PEOPLEBOX
PEPSİCO
PERSPECTİVE
QNB FİNANSBANK
RESTDER
SAHİBİNDEN.COM
SANDOZ
SHELL
SİGORTAM.NET
STEELORBİS
TALOS
TC MERKEZ BANKASI SOSYAL YARDIMLAŞMA VAKFI
TECHCAREER.NET
TMMOB
TRİNKSAT
TÜRSAB
ÜSÜMED
ZİNGAT
KAYA KONSEPT
TÜRK TELEKOM
CİHAZLAR
ALTUNİZADE
Scirion Joule
Fotona (Ndyag, Qswitch ve Fraksiyonel Lazer)
Ulthera Hifu (Ameliyatsız Yüz Germe)
Altın İğne (Scarlet S)
Liposuction (Vaser)
Ozon Cihazı
Saç Lazeri
Mezoterapi Tabancası
Diş Üniti Sirona
Diş Beyazlatma Cihazı Tecno-Gaz Pearl
ALTUNİZADE KÖŞK
Candela (Alexandrite Lazer)
Fotona (Ndyag, Qswitch ve Fraksiyonel Lazer)
Deka Again (Ndyag ve Alexandrite Lazer)
Soprano (Buz Lazer)
MedioStarr (Diyot Lazer)
Altın İğne (Scarlet S)
Ulthera Hifu (Ameliyatsız Yüz Germe)
Deka Onda (Zayıflama Cihazı)
Deka Scwarzy (Zayıflama Cihazı)
LPG (Zayıflama Cihazı)
ATAŞEHİR
Candela (Alexandrite Lazer)
Fotona (Ndyag Lazer)
BBL Lazer
Altın İğne (Secret)
Deka Onda (Zayıflama Cihazı)
Deka Schwarzy (Zayıflama Cihazı)
Saç lazeri
Diş Üniti Sirona
Trios 3 Ağız İçi Tarama
Owandy Diş Tomografi Cihazı
BAHÇELİEVLER
Candela (3 adet) (Alexandrite Lazer)
Cynosure (Alexandrite Lazer)
Soprano (Buz Lazer)
Pastelle (Qswitch Lazer)
Fotona (Ndyag ve Fraksiyonel Lazer)
Altın İğne (Secret)
Selene Cryolipoliz
Deka Onda (Zayıflama Cihazı)
Deka Schwarzy (Zayıflama Cihazı)
Apollo Düet (Cilt Bakım Cihazı)